Propuesta de un modelo de inclusión y equidad educativa universitaria, a partir de experiencias de estudiantes con discapacidad
The school experiences of students with disabilities are an effective information resource for educational systems to become more inclusive and equitable. The objective of this work was to detect school supports, barriers and inclusion needs of students with disabilities at the Universidad Autónoma...
Saved in:
| Main Authors: | Espinosa-Barajas, Jeny Haideé, Llado-Lárraga, Dora María, Navarro-Leal, Marco Aurelio |
|---|---|
| 格式: | Online |
| 語言: | spa |
| 出版: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2021
|
| 在線閱讀: | https://revistaciencia.uat.edu.mx/index.php/CienciaUAT/article/view/1508 |
| 標簽: |
添加標簽
沒有標簽, 成為第一個標記此記錄!
|
相似書籍
-
Propuesta de un modelo de inclusión y equidad educativa universitaria, a partir de experiencias de estudiantes con discapacidad
由: Jeny Espinosa, et al.
出版: (2021) -
Disability and inclusion in higher education
由: Espinosa Barajas, Jeny Haideé
出版: (2019) -
Modelado de apoyo para estudiantes con discapacidad auditiva
由: ADRIANA MONTOTO GONZALEZ
出版: (2020) -
Future of ICT for inclusive education
由: Lera Mejía, Jorge Alfredo, et al.
出版: (2019) -
Obesidad Universitaria
出版: (2017)