Propuesta de un modelo de inclusión y equidad educativa universitaria, a partir de experiencias de estudiantes con discapacidad
The school experiences of students with disabilities are an effective information resource for educational systems to become more inclusive and equitable. The objective of this work was to detect school supports, barriers and inclusion needs of students with disabilities at the Universidad Autónoma...
Zapisane w:
| Główni autorzy: | Espinosa-Barajas, Jeny Haideé, Llado-Lárraga, Dora María, Navarro-Leal, Marco Aurelio |
|---|---|
| Format: | Online |
| Język: | spa |
| Wydane: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2021
|
| Dostęp online: | https://revistaciencia.uat.edu.mx/index.php/CienciaUAT/article/view/1508 |
| Etykiety: |
Dodaj etykietę
Nie ma etykietki, Dołącz pierwszą etykiete!
|
Podobne zapisy
-
Propuesta de un modelo de inclusión y equidad educativa universitaria, a partir de experiencias de estudiantes con discapacidad
od: Jeny Espinosa, i wsp.
Wydane: (2021) -
Disability and inclusion in higher education
od: Espinosa Barajas, Jeny Haideé
Wydane: (2019) -
Modelado de apoyo para estudiantes con discapacidad auditiva
od: ADRIANA MONTOTO GONZALEZ
Wydane: (2020) -
Future of ICT for inclusive education
od: Lera Mejía, Jorge Alfredo, i wsp.
Wydane: (2019) -
Obesidad Universitaria
Wydane: (2017)