Propuesta de un modelo de inclusión y equidad educativa universitaria, a partir de experiencias de estudiantes con discapacidad
The school experiences of students with disabilities are an effective information resource for educational systems to become more inclusive and equitable. The objective of this work was to detect school supports, barriers and inclusion needs of students with disabilities at the Universidad Autónoma...
Enregistré dans:
| Auteurs principaux: | Espinosa-Barajas, Jeny Haideé, Llado-Lárraga, Dora María, Navarro-Leal, Marco Aurelio |
|---|---|
| Format: | Online |
| Langue: | spa |
| Publié: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2021
|
| Accès en ligne: | https://revistaciencia.uat.edu.mx/index.php/CienciaUAT/article/view/1508 |
| Tags: |
Ajouter un tag
Pas de tags, Soyez le premier à ajouter un tag!
|
Documents similaires
-
Propuesta de un modelo de inclusión y equidad educativa universitaria, a partir de experiencias de estudiantes con discapacidad
par: Jeny Espinosa, et autres
Publié: (2021) -
Disability and inclusion in higher education
par: Espinosa Barajas, Jeny Haideé
Publié: (2019) -
Modelado de apoyo para estudiantes con discapacidad auditiva
par: ADRIANA MONTOTO GONZALEZ
Publié: (2020) -
Future of ICT for inclusive education
par: Lera Mejía, Jorge Alfredo, et autres
Publié: (2019) -
Obesidad Universitaria
Publié: (2017)