Propuesta de un modelo de inclusión y equidad educativa universitaria, a partir de experiencias de estudiantes con discapacidad
The school experiences of students with disabilities are an effective information resource for educational systems to become more inclusive and equitable. The objective of this work was to detect school supports, barriers and inclusion needs of students with disabilities at the Universidad Autónoma...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριοι συγγραφείς: | Espinosa-Barajas, Jeny Haideé, Llado-Lárraga, Dora María, Navarro-Leal, Marco Aurelio |
|---|---|
| Μορφή: | Online |
| Γλώσσα: | spa |
| Έκδοση: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2021
|
| Διαθέσιμο Online: | https://revistaciencia.uat.edu.mx/index.php/CienciaUAT/article/view/1508 |
| Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Propuesta de un modelo de inclusión y equidad educativa universitaria, a partir de experiencias de estudiantes con discapacidad
ανά: Jeny Espinosa, κ.ά.
Έκδοση: (2021) -
Disability and inclusion in higher education
ανά: Espinosa Barajas, Jeny Haideé
Έκδοση: (2019) -
Modelado de apoyo para estudiantes con discapacidad auditiva
ανά: ADRIANA MONTOTO GONZALEZ
Έκδοση: (2020) -
Future of ICT for inclusive education
ανά: Lera Mejía, Jorge Alfredo, κ.ά.
Έκδοση: (2019) -
Obesidad Universitaria
Έκδοση: (2017)