EFL university teachers’ perceptions of writing assessment training
La alfabetización de evaluación es un término que ha surgido del uso constante en el ámbito internacional de los datos de evaluación y la necesidad de ayudar a los maestros a comprender y aplicar los procedimientos de evaluación en sus aulas de idiomas (Malone, 2013; Inbar-Lourie, 2013). Implica el...
保存先:
第一著者: | González, Elsa Fernanda |
---|---|
フォーマット: | Online |
言語: | spa |
出版事項: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2018
|
オンライン・アクセス: | https://educiencia.uat.edu.mx/index.php/Educiencia/article/view/63 |
タグ: |
タグ追加
タグなし, このレコードへの初めてのタグを付けませんか!
|
類似資料
-
PERCEPTIONS OF THE USE OF WEB 2.0 TOOLS IN SECOND LANGUAGE COLLABORATIVE WRITING
著者:: PÉREZ-AMARO, Elsa Guadalupe
出版事項: (2021) -
Assessment of digital skills proficiency in the training process of bachelor's degree students: perception of academics in the education area at UAT.
著者:: Ruiz Olivares, Noel, 等
出版事項: (2023) -
Professional motivation and satisfaction of Mexican elementary school EFL teachers in a context of reform
著者:: Roux, Ruth
出版事項: (2018) -
Perceptions about the e-portfolios and assessment rubric
著者:: Garza Zamudio, Alma Delia, 等
出版事項: (2021) -
Teacher training in Latin America: between reproduction and resistance.
著者:: Ávila Sánchez, Rocío Jazmín, 等
出版事項: (2022)