EFL university teachers’ perceptions of writing assessment training
La alfabetización de evaluación es un término que ha surgido del uso constante en el ámbito internacional de los datos de evaluación y la necesidad de ayudar a los maestros a comprender y aplicar los procedimientos de evaluación en sus aulas de idiomas (Malone, 2013; Inbar-Lourie, 2013). Implica el...
Enregistré dans:
Auteur principal: | González, Elsa Fernanda |
---|---|
Format: | Online |
Langue: | spa |
Publié: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2018
|
Accès en ligne: | https://educiencia.uat.edu.mx/index.php/Educiencia/article/view/63 |
Tags: |
Ajouter un tag
Pas de tags, Soyez le premier à ajouter un tag!
|
Documents similaires
-
PERCEPTIONS OF THE USE OF WEB 2.0 TOOLS IN SECOND LANGUAGE COLLABORATIVE WRITING
par: PÉREZ-AMARO, Elsa Guadalupe
Publié: (2021) -
Assessment of digital skills proficiency in the training process of bachelor's degree students: perception of academics in the education area at UAT.
par: Ruiz Olivares, Noel, et autres
Publié: (2023) -
Professional motivation and satisfaction of Mexican elementary school EFL teachers in a context of reform
par: Roux, Ruth
Publié: (2018) -
Perceptions about the e-portfolios and assessment rubric
par: Garza Zamudio, Alma Delia, et autres
Publié: (2021) -
Teacher training in Latin America: between reproduction and resistance.
par: Ávila Sánchez, Rocío Jazmín, et autres
Publié: (2022)