EFL university teachers’ perceptions of writing assessment training
La alfabetización de evaluación es un término que ha surgido del uso constante en el ámbito internacional de los datos de evaluación y la necesidad de ayudar a los maestros a comprender y aplicar los procedimientos de evaluación en sus aulas de idiomas (Malone, 2013; Inbar-Lourie, 2013). Implica el...
Gorde:
| Egile nagusia: | González, Elsa Fernanda |
|---|---|
| Formatua: | Online |
| Hizkuntza: | spa |
| Argitaratua: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2018
|
| Sarrera elektronikoa: | https://educiencia.uat.edu.mx/index.php/Educiencia/article/view/63 |
| Etiketak: |
Etiketa erantsi
Etiketarik gabe, Izan zaitez lehena erregistro honi etiketa jartzen!
|
Antzeko izenburuak
-
PERCEPTIONS OF THE USE OF WEB 2.0 TOOLS IN SECOND LANGUAGE COLLABORATIVE WRITING
nork: PÉREZ-AMARO, Elsa Guadalupe
Argitaratua: (2021) -
Perceptions about the e-portfolios and assessment rubric
nork: Garza Zamudio, Alma Delia, et al.
Argitaratua: (2021) -
Professional motivation and satisfaction of Mexican elementary school EFL teachers in a context of reform
nork: Roux, Ruth
Argitaratua: (2018) -
Attitudes towards mathematics of students of initial teacher training in Mexico
nork: Cardoso Espinosa, Edgar Oliver
Argitaratua: (2019) -
My experience writing an undergraduate thesis
nork: Báez-Vázquez, Betzacarías
Argitaratua: (2018)