Motivation, and emotions, a key factor in reading comprehension in the university
El estudio de la comprensión lectora ha cobrado relevancia en la actualidad. El objetivo de este trabajo consiste en identificar si la motivación y las emociones del individuo afectan su comprensión lectora. Se construyó una muestra re- presentativa de 300 estudiantes de la FCAV a quienes se les rea...
Bewaard in:
| Hoofdauteurs: | Espino-Dragustinovis, Delia, Sánchez-Tovar, Yesenia |
|---|---|
| Formaat: | Online |
| Taal: | spa |
| Gepubliceerd in: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2018
|
| Online toegang: | https://educiencia.uat.edu.mx/index.php/Educiencia/article/view/34 |
| Tags: |
Voeg label toe
Geen labels, Wees de eerste die dit record labelt!
|
Gelijkaardige items
-
University Comprehensive Community Liaison (Pivuc): a linkage program to underserved areas to improve the quality of inputs that are required at the professional level and increase the competitiveness of universities
door: Mendoza-Juárez, Sara, et al.
Gepubliceerd in: (2011) -
Development of a comprehensive financial literacy scale
door: Rojas-Vargas, Nuria Patricia, et al.
Gepubliceerd in: (2020) -
Socio-emotional skills and their relationship with educational achievement in high school students
door: Treviño Villarreal, Diana Carolina, et al.
Gepubliceerd in: (2019) -
Modern physics and social sciences. A comprehensive model in the study of stress and diseases
door: De Luca, Adriano, et al.
Gepubliceerd in: (2007) -
The plants of Doñana national park’s marisma (Spain): a key element for conservation of an emblematic european wetland
door: García-Murillo, Pablo, et al.
Gepubliceerd in: (2014)