Motivation, and emotions, a key factor in reading comprehension in the university
El estudio de la comprensión lectora ha cobrado relevancia en la actualidad. El objetivo de este trabajo consiste en identificar si la motivación y las emociones del individuo afectan su comprensión lectora. Se construyó una muestra re- presentativa de 300 estudiantes de la FCAV a quienes se les rea...
Enregistré dans:
Auteurs principaux: | Espino-Dragustinovis, Delia, Sánchez-Tovar, Yesenia |
---|---|
Format: | Online |
Langue: | spa |
Publié: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2018
|
Accès en ligne: | https://educiencia.uat.edu.mx/index.php/Educiencia/article/view/34 |
Tags: |
Ajouter un tag
Pas de tags, Soyez le premier à ajouter un tag!
|
Documents similaires
-
University Comprehensive Community Liaison (Pivuc): a linkage program to underserved areas to improve the quality of inputs that are required at the professional level and increase the competitiveness of universities
par: Mendoza-Juárez, Sara, et autres
Publié: (2011) -
Development of a comprehensive financial literacy scale
par: Rojas-Vargas, Nuria Patricia, et autres
Publié: (2020) -
Influence of literary circles to develop extensive reading in English in virtual environments
par: Flores-González, Norma
Publié: (2023) -
Modern physics and social sciences. A comprehensive model in the study of stress and diseases
par: De Luca, Adriano, et autres
Publié: (2007) -
Socio-emotional skills in high school adolescents after the pandemic
par: Morlett-Villa, Zaida Francisca
Publié: (2023)