Motivation, and emotions, a key factor in reading comprehension in the university
El estudio de la comprensión lectora ha cobrado relevancia en la actualidad. El objetivo de este trabajo consiste en identificar si la motivación y las emociones del individuo afectan su comprensión lectora. Se construyó una muestra re- presentativa de 300 estudiantes de la FCAV a quienes se les rea...
Uloženo v:
| Hlavní autoři: | Espino-Dragustinovis, Delia, Sánchez-Tovar, Yesenia |
|---|---|
| Médium: | Online |
| Jazyk: | spa |
| Vydáno: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2018
|
| On-line přístup: | https://educiencia.uat.edu.mx/index.php/Educiencia/article/view/34 |
| Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
Podobné jednotky
-
University Comprehensive Community Liaison (Pivuc): a linkage program to underserved areas to improve the quality of inputs that are required at the professional level and increase the competitiveness of universities
Autor: Mendoza-Juárez, Sara, a další
Vydáno: (2011) -
Development of a comprehensive financial literacy scale
Autor: Rojas-Vargas, Nuria Patricia, a další
Vydáno: (2020) -
Socio-emotional skills and their relationship with educational achievement in high school students
Autor: Treviño Villarreal, Diana Carolina, a další
Vydáno: (2019) -
Modern physics and social sciences. A comprehensive model in the study of stress and diseases
Autor: De Luca, Adriano, a další
Vydáno: (2007) -
The plants of Doñana national park’s marisma (Spain): a key element for conservation of an emblematic european wetland
Autor: García-Murillo, Pablo, a další
Vydáno: (2014)