Socioformation and institutional evaluation in Baccalaureate
The purpose of this paper was to analyze, from a socio-formative approach, an institutional evaluation performed by the Council for the Evaluation of Upper Secondary Education. The evaluation assessed the perceptions of the teaching, administrative and management staff of the Agricultural Technologi...
Zapisane w:
1. autor: | Molina Montalvo, Hugo Isaias |
---|---|
Format: | Online |
Język: | spa |
Wydane: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2021
|
Dostęp online: | https://educiencia.uat.edu.mx/index.php/Educiencia/article/view/202 |
Etykiety: |
Dodaj etykietę
Nie ma etykietki, Dołącz pierwszą etykiete!
|
Podobne zapisy
-
Sustainable evaluation systems in higher education institutions
od: Mendoza-Cavazos, Yolanda
Wydane: (2016) -
Evaluation of Maslach's Burnout Syndrome in teachers of the Department of Industrial Engineering of an Advanced Schooling Institution in Aguascalientes, Mexico
od: Rodríguez-González, Marcela, i wsp.
Wydane: (2024) -
PARTICIPACIÓN POLÍTICA ELECTORAL EN EL MUNICIPIO DE GÜÉMEZ, TAMAULIPAS: DESDE LA TEORÍA DE LA ELECCIÓN RACIONAL
od: HERNÁNDEZ-FONSECA, MARÍA DEL RESARIO, i wsp.
Wydane: (2022) -
Demostraciones matemáticas. Teoremas básicos del cálculo de una variable real, evaluación de procesos
od: Ramírez Hernández, Víctor Manuel ; Universidad Autónoma de Tamaulipas, i wsp.
Wydane: (2022) -
The relevance of the institutional strategic plan in elementary school
od: Shiels Salvador, Angélica Leticia
Wydane: (2022)