Socioformation and institutional evaluation in Baccalaureate
The purpose of this paper was to analyze, from a socio-formative approach, an institutional evaluation performed by the Council for the Evaluation of Upper Secondary Education. The evaluation assessed the perceptions of the teaching, administrative and management staff of the Agricultural Technologi...
Bewaard in:
Hoofdauteur: | Molina Montalvo, Hugo Isaias |
---|---|
Formaat: | Online |
Taal: | spa |
Gepubliceerd in: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2021
|
Online toegang: | https://educiencia.uat.edu.mx/index.php/Educiencia/article/view/202 |
Tags: |
Voeg label toe
Geen labels, Wees de eerste die dit record labelt!
|
Gelijkaardige items
-
Sustainable evaluation systems in higher education institutions
door: Mendoza-Cavazos, Yolanda
Gepubliceerd in: (2016) -
Evaluation of Maslach's Burnout Syndrome in teachers of the Department of Industrial Engineering of an Advanced Schooling Institution in Aguascalientes, Mexico
door: Rodríguez-González, Marcela, et al.
Gepubliceerd in: (2024) -
PARTICIPACIÓN POLÍTICA ELECTORAL EN EL MUNICIPIO DE GÜÉMEZ, TAMAULIPAS: DESDE LA TEORÍA DE LA ELECCIÓN RACIONAL
door: HERNÁNDEZ-FONSECA, MARÍA DEL RESARIO, et al.
Gepubliceerd in: (2022) -
Demostraciones matemáticas. Teoremas básicos del cálculo de una variable real, evaluación de procesos
door: Ramírez Hernández, Víctor Manuel ; Universidad Autónoma de Tamaulipas, et al.
Gepubliceerd in: (2022) -
The relevance of the institutional strategic plan in elementary school
door: Shiels Salvador, Angélica Leticia
Gepubliceerd in: (2022)