Socioformation and institutional evaluation in Baccalaureate
The purpose of this paper was to analyze, from a socio-formative approach, an institutional evaluation performed by the Council for the Evaluation of Upper Secondary Education. The evaluation assessed the perceptions of the teaching, administrative and management staff of the Agricultural Technologi...
Sábháilte in:
Príomhchruthaitheoir: | Molina Montalvo, Hugo Isaias |
---|---|
Formáid: | Online |
Teanga: | spa |
Foilsithe / Cruthaithe: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2021
|
Rochtain ar líne: | https://educiencia.uat.edu.mx/index.php/Educiencia/article/view/202 |
Clibeanna: |
Cuir clib leis
Níl clibeanna ann, Bí ar an gcéad duine le clib a chur leis an taifead seo!
|
Míreanna comhchosúla
-
Sustainable evaluation systems in higher education institutions
de réir: Mendoza-Cavazos, Yolanda
Foilsithe / Cruthaithe: (2016) -
Evaluation of Maslach's Burnout Syndrome in teachers of the Department of Industrial Engineering of an Advanced Schooling Institution in Aguascalientes, Mexico
de réir: Rodríguez-González, Marcela, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2024) -
PARTICIPACIÓN POLÍTICA ELECTORAL EN EL MUNICIPIO DE GÜÉMEZ, TAMAULIPAS: DESDE LA TEORÍA DE LA ELECCIÓN RACIONAL
de réir: HERNÁNDEZ-FONSECA, MARÍA DEL RESARIO, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2022) -
Demostraciones matemáticas. Teoremas básicos del cálculo de una variable real, evaluación de procesos
de réir: Ramírez Hernández, Víctor Manuel ; Universidad Autónoma de Tamaulipas, et al.
Foilsithe / Cruthaithe: (2022) -
The relevance of the institutional strategic plan in elementary school
de réir: Shiels Salvador, Angélica Leticia
Foilsithe / Cruthaithe: (2022)