Socioformation and institutional evaluation in Baccalaureate
The purpose of this paper was to analyze, from a socio-formative approach, an institutional evaluation performed by the Council for the Evaluation of Upper Secondary Education. The evaluation assessed the perceptions of the teaching, administrative and management staff of the Agricultural Technologi...
Wedi'i Gadw mewn:
Prif Awdur: | Molina Montalvo, Hugo Isaias |
---|---|
Fformat: | Online |
Iaith: | spa |
Cyhoeddwyd: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2021
|
Mynediad Ar-lein: | https://educiencia.uat.edu.mx/index.php/Educiencia/article/view/202 |
Tagiau: |
Ychwanegu Tag
Dim Tagiau, Byddwch y cyntaf i dagio'r cofnod hwn!
|
Eitemau Tebyg
-
Sustainable evaluation systems in higher education institutions
gan: Mendoza-Cavazos, Yolanda
Cyhoeddwyd: (2016) -
Evaluation of Maslach's Burnout Syndrome in teachers of the Department of Industrial Engineering of an Advanced Schooling Institution in Aguascalientes, Mexico
gan: Rodríguez-González, Marcela, et al.
Cyhoeddwyd: (2024) -
PARTICIPACIÓN POLÍTICA ELECTORAL EN EL MUNICIPIO DE GÜÉMEZ, TAMAULIPAS: DESDE LA TEORÍA DE LA ELECCIÓN RACIONAL
gan: HERNÁNDEZ-FONSECA, MARÍA DEL RESARIO, et al.
Cyhoeddwyd: (2022) -
Demostraciones matemáticas. Teoremas básicos del cálculo de una variable real, evaluación de procesos
gan: Ramírez Hernández, Víctor Manuel ; Universidad Autónoma de Tamaulipas, et al.
Cyhoeddwyd: (2022) -
The relevance of the institutional strategic plan in elementary school
gan: Shiels Salvador, Angélica Leticia
Cyhoeddwyd: (2022)