Disability and inclusion in higher education
Inclusion and equity have been one of the priority topics of education systems throughout the world to address the diversity of students, including people with disabilities. This report is part of a larger project which purpose is to generate a theorical construction from the perspective...
Zapisane w:
| 1. autor: | Espinosa Barajas, Jeny Haideé |
|---|---|
| Format: | Online |
| Język: | spa |
| Wydane: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2019
|
| Dostęp online: | https://educiencia.uat.edu.mx/index.php/Educiencia/article/view/152 |
| Etykiety: |
Dodaj etykietę
Nie ma etykietki, Dołącz pierwszą etykiete!
|
Podobne zapisy
-
Propuesta de un modelo de inclusión y equidad educativa universitaria, a partir de experiencias de estudiantes con discapacidad
od: Espinosa-Barajas, Jeny Haideé, i wsp.
Wydane: (2021) -
Future of ICT for inclusive education
od: Lera Mejía, Jorge Alfredo, i wsp.
Wydane: (2019) -
Higher Education in Mexico
od: Navarro Leal, Marco Aurelio
Wydane: (2019) -
Propuesta de un modelo de inclusión y equidad educativa universitaria, a partir de experiencias de estudiantes con discapacidad
od: Jeny Espinosa, i wsp.
Wydane: (2021) -
Environmental education in higher education: Significance in architecture studies
od: Alonso-Gatell, Aymee, i wsp.
Wydane: (2017)