Disability and inclusion in higher education
Inclusion and equity have been one of the priority topics of education systems throughout the world to address the diversity of students, including people with disabilities. This report is part of a larger project which purpose is to generate a theorical construction from the perspective...
Bewaard in:
| Hoofdauteur: | Espinosa Barajas, Jeny Haideé |
|---|---|
| Formaat: | Online |
| Taal: | spa |
| Gepubliceerd in: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2019
|
| Online toegang: | https://educiencia.uat.edu.mx/index.php/Educiencia/article/view/152 |
| Tags: |
Voeg label toe
Geen labels, Wees de eerste die dit record labelt!
|
Gelijkaardige items
-
Propuesta de un modelo de inclusión y equidad educativa universitaria, a partir de experiencias de estudiantes con discapacidad
door: Espinosa-Barajas, Jeny Haideé, et al.
Gepubliceerd in: (2021) -
Future of ICT for inclusive education
door: Lera Mejía, Jorge Alfredo, et al.
Gepubliceerd in: (2019) -
Higher Education in Mexico
door: Navarro Leal, Marco Aurelio
Gepubliceerd in: (2019) -
Propuesta de un modelo de inclusión y equidad educativa universitaria, a partir de experiencias de estudiantes con discapacidad
door: Jeny Espinosa, et al.
Gepubliceerd in: (2021) -
Environmental education in higher education: Significance in architecture studies
door: Alonso-Gatell, Aymee, et al.
Gepubliceerd in: (2017)