Disability and inclusion in higher education
Inclusion and equity have been one of the priority topics of education systems throughout the world to address the diversity of students, including people with disabilities. This report is part of a larger project which purpose is to generate a theorical construction from the perspective...
保存先:
| 第一著者: | Espinosa Barajas, Jeny Haideé |
|---|---|
| フォーマット: | Online |
| 言語: | spa |
| 出版事項: |
Universidad Autónoma de Tamaulipas
2019
|
| オンライン・アクセス: | https://educiencia.uat.edu.mx/index.php/Educiencia/article/view/152 |
| タグ: |
タグ追加
タグなし, このレコードへの初めてのタグを付けませんか!
|
類似資料
-
Propuesta de un modelo de inclusión y equidad educativa universitaria, a partir de experiencias de estudiantes con discapacidad
著者:: Espinosa-Barajas, Jeny Haideé, 等
出版事項: (2021) -
Future of ICT for inclusive education
著者:: Lera Mejía, Jorge Alfredo, 等
出版事項: (2019) -
Higher Education in Mexico
著者:: Navarro Leal, Marco Aurelio
出版事項: (2019) -
Propuesta de un modelo de inclusión y equidad educativa universitaria, a partir de experiencias de estudiantes con discapacidad
著者:: Jeny Espinosa, 等
出版事項: (2021) -
Environmental education in higher education: Significance in architecture studies
著者:: Alonso-Gatell, Aymee, 等
出版事項: (2017)